.

.

lördag 23 maj 2015

Wohoooooooo


Glömde förresten att berätta en sjukt rolig sak för er förut - nämligen att min fina underbara vän Unda ska flytta till Göteborg!!!! Alltså fattar ni vad kul? Vi umgicks varje dag i skolan på gymnasiet men efter gymnasiet flyttade hon hem till Småland och jag till Göteborg, så sen studenten har vi träffats tre gånger tror jag. En gång snabbt när hon skulle byta tåg på centralen i Göteborg, en gång när hon bodde hos mig i några dagar och en gång när hon och Jonas (hennes guy) kom hem till mig och Ozcar i förra lägenheten strax efter jul. Det är ganska lite med tanke på att vi tog studenten för snart tre år sen. Men det är ju så det blir när man jobbar/pluggar och bor långt ifrån varandra. Så därför är det JÄTTEKUL att hon och Jonas ska flytta hit snart. Har vetat ett tag att dom kanske ska flytta hit men häromdagen fick jag det bekräftat. Sjukt kul :D längtar <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar