.

.

måndag 25 maj 2015

"för när jag tänker efter är det nog faktiskt du som förlorar på det, din förlust. Inte min"


God kväll på er. Eller natt är det väl men. Tänkte passa på att skriva ett sista litet inlägg till er innan jag går och lägger mig. Japp, nu är det läggdags och klockan är bara ett vilket måste vara någon form av rekord för mig som inte kunnat lägga mig förrän sjukt sent den senaste tiden haha. Hoppas jag somnar bara. 

Planerna imorgon innan skolan, som börjar klockan 13 är inga. Efter jag slutat vet jag inte riktigt vad jag ska göra heller faktiskt, men det lockar lite smått att åka in till stan och göra naglarna så det kanske jag gör. Var längesen nu och vill passa på innan jag börjar jobba. Men vi får se somsagt. Beror på vad jag är på för humör =) annars tar jag dagen som den kommer som man så fint kan säga.

I veckan har jag lite planer iaf. Bland annat ska jag följa med Vickan till Ullared, hon skulle dit och ville ha sällskap så klart man ställer upp ;) en liten roadtrip sitter aldrig fel. Sen på söndag är det morsdag och då har jag tvingat mamma att komma hit. Och på fredag kommer min bror till Göteborg för summerburst så då ska jag väl försöka hänga lite med honom. Så hoppas helgen bjuder på fint väder! Det var väl typ dom planerna jag hade för veckan. Än så länge. 

Och så ska jag plugga såklart. Tentaplugga. Ska nöta in 27 häften så jag tar fem om dagen med start på tisdag. Imorgon ska jag skriva ut alla häften och det lär ju ta ett jävla tag så många papper som det är, därför avvaktar jag med pluggandet till tisdag. Och därifrån kör jag fem häften om dagen i fem dagar (två dagar blir det ju sex häften då såklart). Dom sista dagarna kvar till tentan sen ska jag använda till att gå igenom alla häften ytterligare några ggr. Men behöver inte prata massa plugg nu vaaaa, nä nu ska jag ju faktiskt lägga mig. 



Vi hörs imorgon när jag vaknat och sådär, puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar