.

.

söndag 24 maj 2015


Haft en lugn dag idag. Bortsett från det tekniska jag skrev förut att jag lyckades få ordning på så har jag inte gjort mycket mer. Ätit, chillat, tagit det lugnt. Varit lite trött efter gårdagen vilket kanske är helt förståeligt om man kollar på mitt blogginlägg från inatt. Bokstäverna var lite runtkastade där ja.... Det roligaste är att jag verkligen ansträngde mig för att skriva ett helt korrekt blogginlägg, jag trodde verkligen att det blev rätt. Ända tills mamma smsade imorse ba "haha fyllekaja, det syntes på hur du skrev i din blogg" typ. Då läste jag. Och ja, det var väl inte det stoltaste ögonblicket i mitt liv. Men roligt hade jag så det var lätt värt det :D



Imorgon har jag skola mellan 13-15.45. SISTA riktiga skoldagen och sen är det bara tentan den tredje kvar (och massa tentaplugg hemma under dagarna fram till tentan, såklart) innan det är looooov!

Min sommar börjar med lite ledighet. Efter tentan den tredje juni går jag direkt på lov och ska inte börja jobba förrän den tjugoandra. Så det är 19 dagars sommarlov däremellan, där jag inte behöver plugga, inte jobba, inte göra något annat än njuta. Dessutom ska jag ju till NEW YORK (!!!!) den 5:e och stanna i en vecka så snacka om att början på mitt lilla "lov" kommer bli grymt! 

Från den 22a juni ska jag jobba heltid fram till mitten av augusti så det blir ca åtta veckor. Skolan och termin fyra börjar igen den första september så även efter mina åtta veckor får jag lite lov innan skolan drar igång igen. Perfekt upplägg tycker jag med skola - lov - jobb 8 v - lov och sen terminsstart.


Nu sitter jag och kollar serie. Ska väl sova om någon/några timmar - börjar ju ändå sent imorgon så ingen brådska. Puss på er!


Bild från: Igår innan vi åt på Vapiano i stan. Förjävla god mat har dom där alltså!



Jag åt en supergod pasta. Jag som inte ens gillar pasta ÄLSKAR den där haha.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar