.

.

onsdag 20 maj 2015

plugg & näst sista "riktiga" skoldagen under termin 3


Vaknade relativt pigg runt kvart i sex. Så jag drack lite kaffe och tog det lugnt en stund. Vid kvart över sex åkte datorn fram och jag har nu spenderat de senaste 50 minuterna med att förbereda mig för eftermiddagens seminarium. Nu känner jag mig lite trött igen och ska vila en stund till innan dagen drar igång "på allvar".

Sista skoldagen denna veckan idag också så imorgon och på fredag är jag ledig, wohoo. Det lär dock bli en del tentaplugg dessa dagar men det kan jag ju göra hemma/biblioteket/stan = vart jag vill. Även när jag vill, jag är inte bunden till några särskilda tider/platser när det gäller tentaplugg. Idag är även näst sista riktiga skoldagen denna termin. HELT SJUKT. Har skola på måndag också, även då ett seminarium och sen är det ingenting mer förrän den tredje juni och då är det bara tentaskrivning. Så idag är näst sista "riktiga skoldagen" (om man nu kan kalla en halvdag för riktig skoldag haha) under termin tre. Fett!

Det firar vi med en midsommarbild från förra året. Herrejävlar vad mitt hår växt sen dess när jag jämför bilder alltså - ja ni ser ju bara. Ska jämföra med denna bild någon dag när jag orkar platta mitt hår så får ni se mer ordentligt. Gillar denna bild då jag tycker krans i håret ser så fint ut haha.

Nu -> vila tills det är dags att gå upp igen på riktigt om några timmar. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar