.

.

måndag 1 augusti 2016

15 snabba


Nu ska jag sova så jag orkar upp tidigt imorgon, börjar 6.45. Så lägger bara upp detta inlägg med 15 snabba frågor och sen får vi höras imorgon, kan berätta mer om dagens jobbkväll imorgon när jag bloggar före jobbet. Godnatt.


Oldie-pic.


Värsta känslan?
Att bli sviken. Eller att bli lämnad utan att få veta anledningen är nog värre. Det är värst.

Bästa känslan?
Lycka. Ni vet när man känner sig sådär genuint lycklig. Och att vara kär, att vara kär så in i helvete är ju också den bästa känslan ever (förutsatt att kärleken är besvarad då såklart).

Din första tanke när du tittar dig i spegeln på morgonen?
Måste.piggna.till.

Vilken ringsignal har du på mobiltelefonen?
iPhones standardringsignal haha.

Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Vit färg än så länge. Ska upp lite tavlor och dyl framöver men eftersom väggarna är i betong (?) är det inte bara att spika upp utan det behövs speciella grejer.

Vad har du under sängen?
En matta som sticker ut vid sidorna på sängen.

Ser på?
För tillfället är det Grey's men allmänt ser jag på alla möjliga serier.

Lyssnar på?
Väldigt blandat beroende på humör.

Har du någonsin varit riktigt kär?
Självklart. Jag är riktigt kär, kommer alltid vara det tror jag..

Skriv något smart!
Nej.

Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara?
Morfar. Hade gjort allt för att få träffa morfar igen nu när jag är äldre. 

Vad stod det i ditt senast mottagna sms?
"Ja det gör jag :-)"

Vad vill du bli när du blir stor?
Jag är stor. Haha nä men helst hade jag velat bli läkare men har inte ork att plugga upp betygen. Så jag vet faktiskt inte. Sjuksköterska passar mig bra men jag kanske vill bli något annat också längre fram =)

Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Bra fråga haha... 

Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Oj vad svårt att svara på. Varit lycklig många ggr, svårt att säga när jag varit lyckligast. Men förmodligen någon av alla gånger jag gjort något roligt med någon av dem jag älskar mest :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar