.

.

måndag 1 augusti 2016

Måndag.


Hej på er. Sitter på vagnen på väg mot jobbet och laddar upp för en kväll. Egentligen skulle jag jobbat dag idag men chefen frågade mig om jag kunde tänka mig att byta och jag har ändå inget bättre för mig ikväll så varför inte =) Det enda jobbiga är att det blir en stressa-hem-och-sova-så-fort-som-möjligt-kväll idag. Börjar tidigt imorgon nämligen. Så denna dagen blir inte särskilt händelserik. Jobba, hem, äta, sova. Typ så. Försöka slänga upp nått kul inlägg innan jag sover också + kolla lite serie. That's it. Men det känns okej. Börjar min nedräkning idag, sju jobbpass kvar om man inkluderar detta (sex denna vecka + nästa måndag). Så jag har en liten count-down!

Vi hörs senare, på min rast eller efter jobbet beroende på om jag har nått kul att skriva om. Puss!


Today.


Hittade dessa två i fönstret imorse =) letade överallt för jag tyckte det var så skumt att dom inte kom när jag ropade... Och här i lilla sovrummet  hittade jag dom, spanandes efter fåglar haha. Så roliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar