.

.

tisdag 23 augusti 2016

Näst sista dagen


Hej på er. Sitter på balkongen as usual på kvällarna, läser en bok och pausade för att blogga litegrann. Är helt sjukt trött och kommer nog lägga mig rätt så direkt när jag skrivit klart inlägget och läst ut mitt kapitel i boken haha!

Idag har jag och mamma gjort lite allt möjligt. Började dagen med ett core-pass (som jag förövrigt redan har träningsvärk ifrån, damn) och parkerade sen vid poolen ett par timmar i solen. Riktigt skönt! Därefter åkte vi till en strand en bit bort. La oss vid solstolarna och tog det lugnt en stund innan vi åt lite lunch. Sen knallade vi iväg och hyrde en kanot för två som vi paddlade runt i havet med i någon timma. Superhärligt men samtidigt lite läskigt när det kom höga vågor. Men mest härligt. Är dock lite trött i armarna nu efteråt... Men de var det definitivt värt! 

Efter vi hade paddlat tog jag ett dopp i havet (!!!) och sen solade vi och tog det lugnt fram till eftermiddagen/kvällen när vi drog oss tillbaka till hotellet. Duschade, fixade oss lite och slappade på rummet en stund innan vi åkte iväg igen - denna gången för minigolf och middag. Jag ägde mamma på minigolf (på riktigt idag, jag ägde) och efter vi hade tagit oss igenom alla 18 hål tog vi oss en promenad längre bort på ön för middag. Pizza blev det idag och den var såååå god. Mums! Efter maten tog vi en taxi tillbaks till hotellet och nu sitter vi här. Eller jag sitter här, mamma har gått och lagt sig. Jag ska snart göra detsamma, ville bara läsa och blogga lite först. Är helt sjukt trött i kroppen efter både träning, paddling och promenad så kommer nog somna gott =)


Paddling 


Minigolf.

Inte så mkt bilder tagna idag så dessa får duga. Nu ska jag läsa ut kapitlet och sen sova - imorgon är vår sista heldag (åker ju hem på onsdag och bussen går från hotellet någon gång på förmiddagen) så då vill jag vara pigg och alert så jag kan njuta till fullo av sista dagen =) Ska börja dagen med ett träningspass, ett ruskigt jobbigt sådant. När jag körde det passet häromdagen trodde jag att jag skulle dö. Så därför är det lika bra att köra det igen, träning ska vara svettigt. Passet startar 9.00 så det är nog dags att sova nu. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar