.

.

fredag 12 augusti 2016

Fredag


Idag har jag och mamma varit på tur i grannbyn. Supermysigt verkligen. Tydligen kallas byn för "Gran Canarias Venedig" vilket kan förklaras genom kanalerna som gick genom byn. Supermysigt! Så där hängde vi idag, strosade, solade, handlade. Perfekt! När vi kom tillbaka till hotellet blev det mat och sen har vi bara tagit det lugnt här. Underbar dag.


Bjuder på några oredigerade bilder från dagen nedan. Annars brukar jag ändra mättnad och kontrast men orkar inte det nu:

 





Och så en bild på mig vid hotellet:




Hotellets fantastiska lobby/lounge. Vill sno med hela inredningen hem... + en fantastisk palm.




Nu dricker vi drinkar på en solstol med utsikt över havet, perf!


Vi hörs om en stund innan jag ska sova. Då ska jag berätta vrf detta är en sorglig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar