.

.

torsdag 4 augusti 2016

Torsdag


Hej på er. Ligger i mammas soffa med två katter på magen och bara myser. Inte helt fel alls! Dom har precis haft en riktig röjar-stund och sprungit runt som galningar så nu behövde dom nog vila haha.


Just nu.

Om ungefär en timma ska jag åka till mormor tillsammans med Sean, blir lite fika och chill där innan jag kör brorsan till Uddevalla. Han ska ta bussen därifrån hem till Oslo. Sen tar jag en sväng tillbaks till Vargön, träffar mamma en stund och hämtar upp katterna innan det bär av tillbaka till Göteborg. Varit en mysig vistelse i Vargön och jag hade gärna stannat längre men duty calls så att säga! Jobb fre, lör, sön och mån och sen är jag färdig för sommaren. Damn vad tiden gått fort.


Nu ska jag göra mig i ordning lite, snart. Ligger frf i mammas morgonrock hah, asskönt. Men ska ta en snabbdusch och byta om innan jag och Sean ska iväg till mormor så får väl sätta igång nu. Snart :)



Bild fr igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar