.

.

lördag 6 augusti 2016

Lördag


Godmorgon på er! Sitter i soffan och dricker kaffe och har precis tagit en dusch vilket var hur skönt som helst. Nu känner jag mig redo och fit for fight så att säga så snart blir det jobb! Börjar om drygt en timma och det känns faktiskt skönt att jag ska jobba ikväll. Vet inte varför men det känns helt okej i varje fall. Kanske för att vädret är så grått, typiskt mysväder och vi jobbar 4 pers ikväll = det blir mysig stämning på avdelningen. Ja det känns helt okej helt enkelt.

Är tvärförkyld idag haha. Vaknade och bara kände _NEJ_. Min förkylning var på väg att gå över men sen igår så satt vi på uteservering mellan 16-22 så jag antar att det var därför den bestämde sig för att göra en come-back. Nu är jag ännu mer förkyld än innan. Haha. Tant Lisa pallar inte att partaja.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar