.

.

tisdag 16 augusti 2016

På upptäcktsfärd!


Ett litet blogginlägg innan jag sover känns som en bra idé. Idag har jag och mamma varit på upptäcktsfärd. Det var inte planen egentligen men vi råkade virra bort oss och det slutade med att vi fick promenera flera kilometer för att hitta dit vi skulle. Ingen big deal egentligen men i 30+ och sandaler var det ganska kämpigt. Dagens workout, så att säga. Till slut hittade vi iaf stranden vi letade efter och då däckade jag skönt i en solstol. Vi hängde där ett par timmar innan vi begav oss hemåt för ett dopp i poolen, en välbehövlig dusch med hårinpackning efter vår promenad + bad i saltvatten och klor, och middag. Sen har vi mest bara tagit det lugnt, druckit drinkar och njutit.

Några bilder från dagen:


Vi hade fin utsikt när vi promenerade åtminstone =)


Så varm. Så så så så varm.





En liten Kvällspromenad blev det oxå!


Hahah på väg att klättra upp. Typiskt Lisa-min.



Imorgon ska jag börja dagen med ett träningspass, sen frulle och sen vidare till stranden. Trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar