.

.

onsdag 10 augusti 2016

Bra tisdag med min favorit.


Läggdags nu! Haft en toppendag idag med Unda. Vi började med att luncha på vårt favvoställe, sallad för Undas del och broccolipaj för mig. Supergott! Därefter knallade vi och gjorde mina naglar och jag blev som vanligt supernöjd :) Sen blev det lite shopping inför resan. Behövde en till bikini, ett par shorts och ett till par sommarskor så det fick jag köpt mig och även lite annat smått och gott som schampo, balsam, hårolja och dyl att ta med. Fick även köpt mig en superfin tröja och ett par bh-ar haha, det var inte pga resan utan det var saker jag behövde ändå =) Efter lite shopping gick vi som sagt tillbaka till nagelstället så Unda också fick göra sina naglar, supersnyggt blev det och jag är lite stolt över mig själv som inspirerade Unda (som aldrig har gjort naglarna innan) att göra naglar :D hur grym????

Efter vår dag på stan körde jag och hem Unda och blev kvar hos henne en stund, mkt mysigt. Sen var det dags att hämta upp mamma vid tåget vid 19 (hon sover här inatt då vi åker tidigt imorgon) och sen jag kom hem har jag typ packat, ätit, kollat på Greys. Supernice! Haft en jättebra dag med min favorit <3

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon för planet lyfter redan 07.30. Godnatt på er!


Snart tillbaka i vääärme, can't wait!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar