.

.

måndag 8 augusti 2016

Födelsedag och sista jobbdagen!


Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Moltas födelsedag... OCH min sista jobbdag. Vilken dag va? Sovit helt asdåligt men det känner jag inte av det minsta för jag är sådär "sista-dagen-innan-semestern-pigg". Reserven har kickat in!

Jag bloggade ju aldrig igårkväll. Eller ja, ett väldigt kort inlägg men det räknas knappt. Varför kan vi faktiskt ta sen för detta inlägg känns som att det går i en mer positiv anda. Vore synd att förstöra det =)

Nu är jag på väg till jobbet då. Jobbar till klockan fyra och jobbar i team med Gustav (vi går alltid i team, en ssk och en usk) vilket jag gjort hela helgen så det är bra. Vi har säkert samma patienter som i helgen också om det inte kommer några överraskningar, så jag vet ungefär vad jag har att vänta mig idag. Very nice! Jag är så extremt taggad på idag, det bara bubblar i kroppen haha. Ska även försöka hinna ner till bageriet under lunchen och köpa lite fika som avslutning på en fantastisk sommar. Kunde som sagt inte varit mer nöjd! Med det sagt måste jag ändå säga att det ska bli skönt med semester. Semester är alltid skönt, speciellt när man jobbat och kämpat. I'm worth it yes!!!

Vi hörs under dagen. Ska tidsinställa ett inlägg medan jag jobbar tänkte jag ;) puss



Haha denna bilden säger allt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar