.

.

lördag 6 augusti 2016

Hemåt


På väg hemåt, klockan är bara ett men det fick faktiskt räcka för min del idag. Jag jobbar ju faktiskt imorgon ;) haft en fantastisk kväll iaf, vi började fyra tjejer och sen kom det fler och fler tills vi var ett ganska stort gäng. Drack drinkar och åt mat och umgicks vilket var hur trevligt och nice som helst, helt klart värt att gå upp tjugo i fem imorse för att kunna följa med ikväll =) Har skrattat så jag har ont i magen och haft en toppenkväll helt enkelt. Vid 22-23 någon gång bestämde vi oss för att dra oss vidare och knallade ner till Järntorget för att fortsätta vår kväll där. Mkt nice! Och nu är jag som sagt på väg hemåt, är sjukt kissenödig haha skojar INTE. Men är hemma om en liren stund så. Då ska jag knapra i mig ett par rostade bröd och sen sova. Perfekt!

Godnatt på er, vi hörs imorgon när jag vaknat till liv =)


Blev visst inga fler bilder ikväll än dom jag visade förut + denna ovan. Lite tråkigt, men men. Så kan det vara ibland =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar