.

.

fredag 5 augusti 2016

Friyay


Godmorgon snyggisar. Sitter på vagnen mot jobbet, haha det var ett tag sen jag åkte vagn till jobbet när jag börjar tidigt. Vanligtvis brukar O börja strax efter mig och släppa av mig på jobbet innan han börjar. Så jag gick upp lite tidigare idag för att vara säker på att hinna, 04.40 stod klockan på idag istället för 05 som den brukar eftersom jag var tvungen att gå hemifrån 05.50 :) Har sovit jättebra inatt av någon skum anledning, trodde det skulle vara svårare att somna igår men av oklar anledning så gick det över förväntan. Kanske för att dom högsta snarkningarna jag somnade till var Moltas små snarkningar? I don't know men skönt var det i varje fall =)

Nu är det dags, idag går jag på min sista "jobbperiod" för denna gången, 4 pass. Det känns helt fantastiskt men lite sorgligt på samma gång. Men mest skönt, I need vacay haha. Och sen så vet jag ju att jag kommer tillbaka till avdelningen under hösten så då känns det lite bättre :) Ska vila upp mig på resan och sen kötta på som aldrig förr sista terminen i skolan. Så det så!

Nu ska jag luta mig tillbaka och lyssna på musik sista 13 minuterna till jobbet. Partymusik på repeat så jag blir taggad för kvällens AW. Blir nog inte så värst sent för min del då jag jobbar imorgon kl 13 men det är ändå kul att kunna gå med en stund. Idag är min sista kväll som ensam hemma också!




Tre pics från igår. Katterna lattjade på mammas fönsterbräda, tror dom jagade flugor utanför fönstret. Dom ÄLSKAR att sitta i mammas fönster, det händer så mkt utanför där haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar