.

.

fredag 19 augusti 2016

Dagen


Another day in GC! Idag började jag och mamma våran dag men en god hotellfrukost (men jag fick i mig typ nothing för min aptit försvinner alltid efter några dagar i värme) innan vi åkte iväg en bit här på ön till en öken. Yep that's right, det finns en bit öken här på GC vilken jag och mamma självklart var tvungna att spana in. Sand överallt och hur varmt som helst men riktigt häftigt! Och skönt att svalka fötterna i havet efteråt. Tre bilder från öknen:




Bilderna (iPhone) ger inte upplevelsen rättvisa för fem öre, önskar nästan att jag hade haft med systemkameran. Menmen, några dåliga bilder fick vi till iaf =)

Efter en sväng i öknen och lite sol och bad (för mamma, jag hatar ju saltvatten så nöjde mig med att svalka benen...
Men hör och häpna - jag HAR badar i havet denna resa) på stranden intill tog vi en liten promenad som slutade med lunch på ett supermysigt ställe. Det var lite lyx-lounge-känsla över stället och vi beställde oss varsin (SUPERGOD) sandwich innan vi begav oss tillbaks till hotellet. Där väntade lite vila och läsning innan det var dags att svira om till träningskläder. Idag var det powerstep 1 timma som stod på schemat, jag älskar powerstep men herrejävlar vad varm jag var efteråt. Svetten bara rann haha, längesen jag blev så slutkörd. Helt klart värt. Frågan är dock om jag kommer kunna röra mig imorgon eller om träningsvärken kommer att döda mig haha.....

... Efter träningen har vi inte gjort mkt vettigt. Det började liksom bli kväll när passet var slut så efteråt har vi duschar, varit och ätit och chillat. Har precis druckit några glas bubbel tillsammans med min bok och tänkte strax krypa ner och sova. Imorgon ska vi nämligen upp tidigt för så har vi hyrt bil! Ska bli skitkul att åka upp på smala, slingriga vägar haha. Roadtrip here we come!


Efter-träning-pic.

Vi hörs imorgon snyggingar. Godnatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar