.

.

måndag 15 augusti 2016

Söndag


Ska strax lägga mig. Sorry om jag inte bloggat tidigare idag men har helt enkelt haft annat för mig. Började dagen med ett yogapass mellan 8-9 och sen parkerade vi framför poolen några timmar. Tillbaks till rummet, fix och dyl ocj sen begav vi oss mot hamnen där båten vi skulle med utgick ifrån. Idag stod nämligen en båttur på schemat. Och hur härligt var inte det??? När vi åkte ut var kl typ 17 = solen stekte som aldrig förr och vi låg och stekte på båten. Efter någon timma stannade vi till med båten, då fanns möjlighet till bad, parasailing, bananbåt mm. Jag o mamma åkte speed-boat vilket var helt fantastiskt kul och läskigt på samma gång haha. Efter ett par timmars stopp blev det mat och drinkar på båten innan den styrdes tillbaka. På tillbakavägen var det solnedgång, att åka båt i solnedgången var bland det mysigaste och mest harmoniska jag upplevt. En fantastiskt tur med andra ord, vilket inte var mer än rätt en dag som denna då jag i övrigt haft en ganska jobbig dag. En härlig båttur fick det mesta att kännas lite bättre =)


Efter att ha kommit tillbaks till hotellet drack jag och mamma en drink eller tre och nu sitter jag här å skriver innan jag ska sova. En bra dag har jag haft trots lite besvikelse från hemmaplan :)



Ett snabbt kollage från dagen. Orkar knte fixa med Fler bilder nu:) godnatt! Ska försöka blogga lite bättre imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar