.

.

onsdag 24 augusti 2016

Going home


Sitter i lobbyn med mamma och väntar på bussen som ska komma om typ en kvart och ta oss till flygplatsen. Är inte alls sugen på att åka utan hade mer än gärna stannat en vecka till haha. Men jag får åtminstone krama om mina små bebisar när jag kommer hem <3

Igår hade jag och mamma en riktigt slappdag. Vi kände att det var så vi ville spendera vår sista semesterdag. Så vi började med ett träningspass (dödens träningspass) och sen gick vi och åt frukost innan vi intog våra platser vid poolen. Hur gött som helst. Och där spenderade vi typ hela dagen med paus för lunch. Knallade även ner till hotellets spa och bokade mig en massage som jag fick under eftermiddagen - SÅ skönt. En helkroppsmassage blev det, "hot oil massage" som innebar att massören droppade varm olja på min kropp som hon sedan masserade in. SÅ skönt. Der kändes som en timma in heaven haha. Helt fantastiskt. Sen på kvällen blev det mat och sen drinkar och yatzy på rummet. En perfekt sista-dag!


Nu - mot flygplatsen. Vi hörs senare.



Right now.


Igår. Här låg jag och hade en fantastisk timma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar