.

.

torsdag 4 augusti 2016

Sovdags


Läggdags nudå! Måste upp tidigt imorgon och dessutom helt på egen hand eftersom jag är ensam hemma men det ska nog förhoppningsvis gå bra ändå. Men lika bra att lägga mig nu och försöka vara på den säkra sidan.....

Haft en mysig dag idag. Hängt med brorsan, fikat med mormor och hängt med min kusin och hennes fantastiska barn aka mina kusinbarn. Dom är så himla goa alltså, tog superfina selfies med lilla Lo förut haha! Och sen jag kom tillbaka till Göteborg har jag tagit det lugnt, ätit mat, kollat på Grey's och förberett lite smått inför morgondagen med kläder och liknande!

Imorgon då, då blir det jobb och sen AW. Hoppas på fint väder men tror på regn haha. På tal om regn måste jag gå ner och hämta mitt paraply, det ligger i bilen. Det måste jag ju hämta nu ikväll för imorgon bitti kommer jag säkert glömma det haha. Så får bli en sväng ner i garaget, SEN sova. Godnatt!



Happy pic from yesterday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar