.

.

torsdag 4 augusti 2016

Onsdag kväll


Hej på er! 

Mår: Är förkyld och jävlig alltså, helt täppt i ena näsborren, finns det något mer störande? Tror inte det va! Alltså ni vet när det är helt stopp i den ena? Det är så sjukt irriterande haha. Och jag börjar bli trött på att bli förkyld, känns som jag inte varit annat än förkyld till och från sen i maj då när jag hade den hemska influensan. Usch. Hade även feber imorse men den har kommit och gått under dagen som vanligt så är just nu feberfri, thank god. Hoppas det håller sig så, förkylning utan feber kan jag stå ut med.


Kvällen: Kom precis hem här hos mamma, har haft en supertrevlig kväll.  Träffade min kompis som jag inte träffat på några månader som sagt (nej jag skriver inget namn pga att min kompis av olika anl bad mig att inte göra det, så nu slipper ni fundera över det) och det var verkligen jättekul! Ni vet när man har en såndär bra kväll och skrattar mycket och är allmänt glad och allt bara känns bea - en sån kväll har jag haft, supermysigt! Så jag är nöjd med denna dagen kan man väl säga. Innan jag åkte hade vi även lite "firande" för Sean här hemma, med mat & cheesecake. Mkt trevligt!


Nu: Ska alldeles strax lägga mig. Imorgon ska jag ta sovmorgon (är ledig wohoo) och sen blir jag nog kvar här i Vargön ett tag. 

Imorgon: Åker hem någon gång under morgondagen, måste sova tidigt imorgon. Vet ni varför??? FÖR JAG LYCKADES BYTA MITT PASS PÅ FREDAG. Wohoo! Med andra ord jobbar jag dag på fredag = ledig fredag kväll = jag kan följa med på afterwork då jag inte jobbar förrän 13.30 på lördag. Tror ni jag blev glad eller? Svar ja. Helgen känns genast mkt roligare. Men blir nog kvar här ända fram till eftermiddagen imorgon åtminstone, är ju helt ensam hemma då O är i Norrland så har inte direkt bråttom hem till något eller någon haha.


Nu ska jag sova, vi hörs imorgon. Bloggat lite dåligt idag, får bli ändring på det imorn :) puss på er!



Right now, håret lever sitt egna lilla liv efter ett par minuter i regnet men det spelar inte så stor roll för jag är glad ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar