.

.

torsdag 11 augusti 2016

Lycklig... Typ?


Wow alltså jag känner mig rätt så nöjd med livet just nu, lycklig och sådär. Jag har semester, är i gran Canaria, har en termin kvar innan jag är sjuksköterska, haft världens bästa sommarjobb som jag kommer vara timanställd på framöver och har fantastiska människor i mitt liv. Kan det bli mycket bättre? Svar nej. Lyckas jag bara bli av med mina dippar (depp-perioder som kan variera från någon timma till flera veckor) så tror jag på allvar att jag skulle kunna vara ganska så lycklig. Men det är svårt, men man lär väl sig. Med tiden läker alla sår, right?

Nä nu måste jag sova. Vet inte vad jag ville ha sagt med detta inlägg men jag antar att syftet var att få sagt att livet är ganska jävla bra just nu om jag bara kunde lära mig att släppa saker som gör mig ledsen. Det var nog det jag ville ha sagt kanske. Ska sova nu iaf. Har wi-fi på hotellet så förvänta er uppdatering under resan! Puss å godnatt



Förut. Jag och mamma tog en strandpromenad ikväll. Hur mysigt som
Helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar