.

.

söndag 21 augusti 2016

Söndag


Idag kör vi, som jag sa igår, en lugn dag på hotellet. Ganska så skönt när man varit iväg ett par dagar =) Idag är det dock lite molnigt, första molniga dagen på hela resan men det är varmt ändå så det är okej. Förhoppningsvis spricker det upp sen!

Imorse startade jag dagen med ett träningspass, core, vilket var ett jättekul pass. Precis lagom långt och lagom svettigt, perfekt. Ska nog köra samma pass imorgon bitti :) Annars då, annars är det bara ett par dagar kvar innan det bär av hemåt. På onsdag åker vi hem. Längtar efter att få gosa med mina bebisar men bortsett från det hade jag gärna stannat ett tag till. Känner mig inte alls sugen på att komma hem till verkligheten, vardagen och skolan. Skolan börjar på måndag 29e. Sista terminen, damn alltså!



Nu ska jag dricka ett glas is-te på balkongen å chilla. Later! PS. På bilden (tagen häromdagen) försöker jag peka på vårt rum. Det går inte sådär jättebra tydligen. Men nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar