.

.

måndag 1 augusti 2016

Helgen sluuut


Haft en superskön söndag och gjort typ inget alls. Tagit det lugnt och ätit mat typ haha. Har även förberett för imorgon med en matlåda + pannkakor att äta till frukost innan jobbet. Så nu börjar jag bli redo för min jobb(iga)vecka. En ledig dag på en hel vecka är inte mycket att hänga i granen haha. Men I can do this, för sen kommer ju belöningen = semester. Snart så!

Vi hörs imorgon förmiddag innan jobbet. Tänkte glo lite serie o sen sova. Godnatt!






Försöker mig på att hitta någon typ av utsläppt frisyr som jag kan trivas i när mitt hår är oplattat. Nuförtiden har jag ju enbart håret nere ifall det är plattat, vilket är typ...aldrig. Orkar bara platta det när jag ska göra något speciellt och tycker att det vore roligt att kunna ha det utsläppt ibland även när det är lockigt. Problemet är att jag inte riktigt trivs i lockigt och utsläppt för det blir så jäkla tjockt då. Men detta (på bilderna) kan vara en variant som funkar, en slarvig halvuppsättning. På så sätt blir det nedsläppta håret inte lika tjockt och dessutom var det ganska nice. Det kanske är en frisyr jag kan lära mig att trivas i =) PS. Kolla in Lexi som också vill vara med på selfies haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar