.

.

tisdag 2 augusti 2016

Tisdag och imorgon hem till mamma!


Läggdags blir det nu, ovanligt tidigt för att vara mig men jag skippade min powernap idag för att (förhoppningsvis) somna bättre till natten så nu hoppas jag bannemig att det funkar!!!! Sovit så brutalt dåligt på senaste, alltså max 4 timmar/natt när jag ska jobba och det är för att jag har så svårt att somna.... Fruktansvärt irriterande faktiskt, att ligga där i timmar och bara blunda men inte somna. Usch! Så idag har jag försökt hålla igång hela dagen och hoppas att det ger resultat. Det brukar inte ge resultat, brukar somna lika jävla dåligr ändå men det var värt ett försök åtminstone. Wish me luck!!!


Annars har jag haft en bra eftermiddag, åkte ju iväg direkt efter jobbet för att köpa en kattbur + svarta jeans. Hittade ett par jag gillade och eftersom jag vet med mig att jag sliter ut svarta jeans på räls (har det typ jämt, passar till allt) så köpte jag två par likadana på en gång. Lika bra! Fick även med mig en strandklänning av bara farten haha. Opsi..... 

Imorgon blir det jobb 06.45-16 och sen ska jag faktiskt direkt till Vargön. Ozcar lämnar ju mig några dagar från och med imorgon, så imorgon passar jag på att åka till Vargön eftersom jag är ledig på torsdag. Blir dock ingen längre vistelse utan jag åker hem redan i övermorgon, på torsdag eftermiddag :) Vad jag ska göra i Vargön (det är inget jättespeciellt men roligare att berätta imorgon bitti när dagen faktiskt är kommen så att säga) kan ni få veta imorgon för nu måste jag faktiskt sova så jag orkar hålla igång hela dagen, eftermiddagen och kvällen imorgon. Klockan står på fem! Så godnatt.


Right now. Plattade håret ikväll, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar