.

.

måndag 22 augusti 2016

Söndag kväll


Time for some sleep då! Eller snart i varje fall, sitter ute på balkongen nu och kollar in höstkläder på nätet. Riktigt mysigt =) ikväll har jag och mamma varit iväg i Puerto Rico, där blev det minigolf och mat och sen tog vi oss en promenad innan vi åkte tillbaka till hotellet. Nice! Älskar minigolf, tkr det är så mysigt på något sätt. 

Sen vi kom tillbaka till hotellet har jag hunnit dricka lite för mycket bubbel haha (har blivit bubbel varenda kväll hela redan förutom en) och krossa mamma i en turnering yatzy. Japp vi körde bäst av tre och jag vann två. Hur grym??? Nu tänkte jag sitta här på balkongen en stund, klicka hem en gosig stickad tröja + en ny jacka inför hösten (surprise haha?) & fundera lite innan jag lägger mig. 

Bilder från ikv:





Hahaha bäst face-swap ever 


Och slutligen, en liten reminder till mig själv. Behöver verkligen bli bättre på detta....



Godnatt vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar