.

.

torsdag 25 augusti 2016

Home


Hemma igen! Eller ja, jag har varit hemma en stund men inte orkat blogga förrän nu. Planet landade vid halv åtta svensk tid och hela resan gick hyfsat snabbt och smidigt, väskorna kom bland dom första och aa, allt gick utan komplikationer :) Ozcar hämtade upp mig å mamma på flygplatsen och sen körde vi mamma en bit där hon blev upphämtad av sin syster. Sen bar det av hemåt och när jag kom hem möttes jag av två gosiskatter i dörren! Vad jag har saknat min lilla familj även om jag haft två amazing veckor med mamma =)

Nu väntar ett par dagars ledighet innan skolan börjar igen på mån! Får se lite hur dom ska spenderas.

Nu är jag trött å tänker lägga mig. Så godnatt världen!



Igår var jag här 


Och idag är jag här. Sjukt när man tänker på de på det sättet, att man hinner färdas så långt på så kort tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar