.

.

torsdag 15 januari 2015

10 days

Hittade en såndär rolig "tiodagarslista". Jag ska alltså göra ett inlägg om dagen om i tio dagar om ämnena nedan. Kommer självklart göra andra blogginlägg med men tyckte detta var en lite kul grej - ifall jag nu kommer ihåg att göra det varje dag. Börjar redan snart med "dag 1", har tidsinställt ett inlägg så det kommer upp inom en timma, någon gång innan kl 00 då det slår över till ny dag. Även detta inlägg är tidsinställt.


Dag 1: Tio saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 2: Åtta saker om mig själv.
Dag 3: Fem sätt att vinna mitt hjärta.
Dag 4: Bild på mig och min bästavän.
Dag 5: Den kroppsdel jag mest är nöjd över. 
Dag 6:  Drömresa.
Dag 7: Fyra saker jag gillar hos en kille.
Dag 8: Tre materiella saker jag inte klarar mig utan.
Dag 9: Två favoritlåtar. 
Dag 10: För ett år sen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar