.

.

fredag 30 januari 2015

and every single minute without you a little piece of my heart breaks.


Läggdags nu. Har sovmorgon imorgon och det ska bli skööööönt. Taggad haha. Sen har jag en lång obligatorisk föreläsning på eftermiddagen som jag måste gå till och sen är det HELG. Åh det ordet kan vara det finaste efter en jobbig vecka. Även om jag inte varit lika mkt i skolan som vanligt (skippat vissa lektioner som inte varit obligatoriska pga magen) så är det alltid skönt med helg! Imorgon ska jag faktiskt inte göra någonting, slutar vid femtiden så då vill jag bara hem och fredagsmysa med sessan :) i helgen har jag lite småplaner, vill inte planera föööör mkt när min mage är som den är. Men på söndag ska jag träffa Jessika åtminstone. Det ser jag fram emot <3 sen lördag har jag också lite planer men det kan jag berätta då. För först är det en luuuugn fredagskväll jag har framför mig med slöande i soffan. Ska bli så otroligt jävla skönt. Längtar.


Sleepy-time nu och Lexi har redan börjat ser jag, haha. Så nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar