.

.

torsdag 15 januari 2015

Nattinatt


Dags att sova nu för mig för imorgon är det tenta! 

Jag har inte förrän klockan tre men man måste vara där 30 minuter innan så jag får åka vid två senast (tänkte ta bilen). Kommer nog åka tidigare så jag är säker på att jag hinner även om det skulle vara köer och så, det värsta som händer är att jag blir jättttetidig ifall det inte är några köer alls och då kan jag ju ta en kaffe och prata lite med klassisarna som gjort tenta före mig (deras är slut vid två). Så ja, jag kommer åka i god tid. 

Sen vill jag gå upp typ vid 9-10 så jag får sova ut mig lite men samtidigt har gott om tid på morgonen till att vakna, kolla över plugget en sista gång, duscha, fixa mig och bara ta det lite lugnt en stund. 

Men nu ska jag och Lexi sova, vi är redan i sängen men jag ville blogga en sista gång för ikväll. Nattinatti. Hoppas jag kan somna nu trots att det snurrar i skallen av alla sjukdomar och nervositet haha..

Supersnygg posebild på mig från förut, sliten, osminkad och jävligt ful med bulle på sidan av huvudet - typisk hemma-plugg-style-look haha

Lexi var lika söt som alltid!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar