.

.

fredag 16 januari 2015

Grym grupp


Kom nyss hem efter att ha gjort sista dagen i termin 2. Känns rätt jävla skönt faktiskt. Kommer dock sakna min grupp, grupp 10 som jag haft alla praktiska lektioner och så med denna termin. Med risk att låta partisk måste jag säga att min grupp denna terminen verkligen varit BÄST. Vi har haft det så himla mysigt på våra lektioner och jag tror jag pratar för hela gruppen när jag säger att vi har varit supernöjda. Vi har pratat om det typ varje lektion haha hur grym grupp vi hamnade i. 2 killar och 8 tjejer i vår lilla grupp och det känns lite sorgligt att det kommer bli en ny gruppindelning inför termin 3, men så tkr man väl alltid när man varit i en bra grupp. Så jag kan bara hoppas att nästa gruppindelning blir lika bra, denna grupp är dock svårslagen :D

Men ah vi hade vår sista lektion tillsammans som grupp iaf och på måndag börjar en ny kurs som håller på hela termin 3. Har läst igenom studiehandledningen inför nästa termin och allt känns jävligt rörigt, det känns som en sjukt rörig kurs. Men förhoppningsvis blir det lite mindre rörigt när kursen väl är igång. Praktik har vi snart också och jag ska vara på en spännande avdelning på Sahlgrenska, mer om det när det närmar sig.

Nu ska jag äta mat och chilla en stund och sen ska jag fira att det är fredag. Woopwoop



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar