.

.

måndag 19 januari 2015


När jag skulle mejla min handledare inför den kommande praktiken satt jag och kollade igenom gamla skrivblock från första terminen (hade skrivit upp där någonstans vad man skulle ha med i presentationsmejlet inför praktiken) och hittade massa roliga saker jag kladdat ner när jag haft tråkigt på lektionen. Allt ifrån söta små smileys till avancerade skor med skuggning och även en massa söta små fyndiga eller kärleksfulla texter. Alltid lika kul att hitta sånt och se vad mycket som förändras på ett år. För exakt ett år sen såg mitt liv helt annorlunda ut på många sätt. Jag bodde på ett annat ställe, umgicks med andra, klädde mig lite annorlunda från nu (inte jättestor skillnad där dock) och allt var helt annorlunda. Min kropp var friskare och skollivet var helt nytt för mig, allt var så annorlunda alltså. Jag hade så mycket stöd där och då när jag började skolan kommer jag ihåg. Var så nervös flera dagar innan och hade så himla  mycket stöd och vissa av de människorna är inte ens kvar i mitt liv just nu. Kul hur livet förändras va? Vissa önskar man dock hade varit kvar i ens liv föralltid.

Nej nu ska jag inte bli nostalgisk. Ska släcka nu och sova så jag orkar upp imorgon. Nattinatti gullisar :)



Ytterligare en bild på mig haha. Har inte så många på nya telefonen så tar en ny sport jag bloggar, ni får stå ut med det ett tag:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar