.

.

fredag 16 januari 2015

every second without you is a waste of time


Såg ni mina fina tidsinställda inlägg? Gjorde dom idag innan jag åkte till skolan för att tenta faktiskt. Jag misstänkte nämligen redan då att jag antingen skulle vara väldigt trött och utmattad eller väldigt taggad och ute med klassen ikväll efter tentan var gjord. Så därför fixade jag dom i förväg :)

Nu ska jag faktiskt lägga mig, det är ju en dag imorgon också. En slapp skoldag där sjukgymnaststudenterna ska få hålla en praktisk lektion i ergonomi med oss. Som avslutning på kursen sådär. Ganska skönt, att bara gå dit och ha lite praktiskt sådär efter en tung tentaperiod. Dock hade jag ju såklart hellre varit ledig. Menmen. Börjar ju somsagt halv tre så får sovmorgon imorgon också och sen är det helg wohoo. Vet fortfarande inte exakt vad som händer i helgen, det beror lite på :) 

Men somsagt sovdags nu, skriver imorgon när jag vaknat å sådär förmodligen. Nattinatti :)



Smile. Japp jag har varit lika glad över mina lyckade tentor hela kvällen :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar