.

.

fredag 30 januari 2015


En slapp fredag - precis som jag gillar. Fredagar är egentligen bästa dagen att festa för då har man två dagar helg kvar efteråt men samtidigt är jag aldrig på speciellt partyhumör på en fredag. Efter en vecka i skolan/på jobbet tycker jag mest om att slappa vid teven och äta godsaker. Så på det sättet spenderar jag min fredag.

Imorgon ska jag dock ut. En kompis har fyllt år så vi ska ut några stycken och äta först och sen får vi se om det kanske blir utgång eller om det blir hemgång haha. Men middag ute blir det iaf. Så jag ska sova ut mig ordentligt imorgon så jag orkar med kvällen. Vi ska inte mötas förrän sju så då har jag god tid på mig att sova ut mig och vakna och duscha och platta håret och allt det där man vill göra när man ska vara lite fin :) har beslutsångest över vad jag ska ha på mig bara - klänning och strumpbyxor eller såna "skinn"byxor med en fin festlig topp. Hmmmm..... Hmm. Jag får ta mig en funderare tills imorgon på det.

Nu ska jag sätta på ett nytt avsnitt. Puss!

Bild på ena halvan av mitt ansikte, den andra får ni tyvärr inte se för ögat är fortfarande lite fult haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar