.

.

lördag 17 januari 2015

New in!


Ett par nya skor köpte jag mig idag. Har behövt ett par låga svarta enkla utan klack ända sen mina förra gick sönder så idag tog jag tag i det och köpte ett par ordentliga. Vagabond blev det istället för ett par från din sko som håller i en månad. Har precis impregnerat(?) dom så dom är redo för användning. Love them!


Älsklingar. Verkligen saknat att ha ett pat låga, enkla svarta skor i skinn utan klack.


Sen fick jag även två fina O.P.I nagellack av mamma för hon tyckte jag varit så duktig i skolan. Thank u Mammi <3 
Färgen är inte riktigt som IRL på bilderna men det är ett jättejättejättttttemörkt rött som nästan blir svart när man målar på det. Eller det blir typ svart med röda skiftningar, har letat efter ett sånt superlänge sen jag såg en tjej göra det samtidigt som jag gjorde naglar. Så snyggt! Ska måla på det sen eller något så ska ni få se. Även ett matt grått blev det, supernice.


Mamma fick även träffa lilla Lexi när hon kom hit. Hon älskar Lexi, det är ju hennes enda barnbarn haha ;)

Så söta!

Mamma hade även med sig en cheesecake. Fööör gott alltså mums!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar