.

.

söndag 18 januari 2015

Natti:)


Sååå nu är det läggdags för mig och lilla Lex :) börjar terminen med en 10-16dag så det gäller att va pigg till imorgon. 10 till 16 är egentligen ingen superlång dag men jag räknar med att ha ont imorgon med, precis som idag, och då känns de där sex timmarna jävligt långa. Jaja. Har köpt nytt busskort idag också så imorgon blir det vagnen till skolan, har inte åkt vagn sen innan jul haha. Det har bara inte blivit av. Men imorgon så :) 10-16, eller ja 15.40 för att vara exakt, ska jag allt orka. 

Sen efter skolan blir det nog en sväng förbi stan för att köpa ett nytt skrivblock och lite så och sen måste jag hem och beställa böcker, skriva upp mitt schema i min papperskalender (har det bara i mobilen hittills eftersom jag inte vet vilka grupper jag hamnar i på gruppuppgifterna, ingen idé att skriva i schemat förrän jag vet det eftersom olika grupper har olika scheman), betala min första mobilräkning för nya mobilen samt fylla i och skicka in autogiro-blanketten så det dras automatiskt i framtiden. Sen ska jag även mejla min kommande praktikplats där jag ska spendera vecka 7,8,9,10 och 11 och berätta lite om mig själv och försöka få ett schema för dom veckorna. Ja jag har en del ärenden imorgon med andra ord. Men det tar vi då för nu ska jag gosa med min lilla kisse :) mysigaste stunden på dagen, när vi gosar innan vi somnar. Hörs imorgon! Eller sen ifall jag verkligen inte kan sova haha. Natti.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar