.

.

onsdag 14 januari 2015

Nattinatti


Nu är det alldeles strax läggdags för mig och min lilla kisse, ska borsta tänderna och så först. Imorgon tänkte jag gå upp vid 9-10 (försöka iaf hehe) och lägga majoriteten av dagen på plugg, sista dagen innan tentan ju! Åtminstone tänkte jag plugga hela den tiden från jag vaknar tills ozcar kommer hem vid 4-5 ska jag plugga, har mkt lättare att plugga när jag är ensam hemma, alternativt med Sevgi. Så det ska jag göra imorgon och om någon vill komma förbi och störa mig och bjuda på fika är ni välkomna så jag får lite pluggpaus (japp J, det var en pik ;) )!

Jaja nu måste jag sova så jag får min skönhetssömn.... Eller nått haha. Natti på er!
Bild från efter min PW förut, Lexi skulle såklart upp och bita på hörlurarnas sladd haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar