.

.

måndag 26 januari 2015


Kom nyss hem efter några timmars plugg med Sevgi i stan. Blev ingen skola för mig idag. Ingen alls. Vaknade imorse och blev så jävla föebannad och ledsen så jag kände bara NEJ min dag ska inte få vara såhär. La mig några timmar till. Var lite mindre förbannad när jag vaknade igen. Fortfarande arg, men inte lika.

Nu surar jag samtidigt som jag städar. Måste bli fint här hemma nu för ikväll. Dock är det redan fint men måste småputsa på detaljer som dammsugning och att lägga kuddarna snyggt. Och mattan. Och ställa alla grejer rakt. Japp perfektionisten i mig är framme. Ska man göra något kan man lika gärna göra det ordentligt direkt!

Hoppas denna dag visar sig vara bättre än den började.


Skön hemma-slapp-outfit. Lite frusen dock så blir byxor nu ist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar