.

.

torsdag 22 januari 2015

Myskväll med sessan på g


Påväg hem från skolan, skönt! Har superont i magen, kan knappt stå. Men har bestämt mig för att härda ut utan läkarbesök ända tills min praktik är avklarad, dvs om sju veckor. Japp jag har inte tid att vara patient när jag ska praktisera som ssk utan det är bara att bita ihop. Min praktik på avdelningen börjar inte förrän vecka 7 så jag har kurs tid att samla kraft innan. Vecka 6 har vi dock praktisk vecka i skolan hela veckan så så finns det inte heller speciellt mycket tid för återhämtning. Utan det får helt enkelt bli nästa vecka :)

Nu ska jag hem och lägga mig och vila tills ozcar kommer hem för då ska vi åka och hämta min sessa. Ska vara ensam hemma till ikväll så vill hämta henne innan han ska iväg så jag har lite sällskap :) jag och Lexi ska spendera kvällen med lite plugg och mycket gossip girl. Och lasagne. Och kattmat (till henne). Mys <3



Ja.... Vad är detdär i bakgrunden? Haha jag skoja, så söt så =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar