.

.

fredag 16 januari 2015

Dag 2: Åtta saker om mig själv

Tidsinställt inlägg!


1. Jag hatar att cykla. Verkligen hatar. Tyvärr alltså, det är ju ett väldigt smidigt färdsätt annars. Men jag kan inte andas när jag cyklar. Därför hatar jag det haha.

2. Jag är väldigt självkritisk. Mot mitt utseende och mina prestationer. Jag tycker liksom aldrig att saker jag göt är tillräckligt bra. Tyvärr. Borde bli bättre på det.

3. Jag älskar kakor. Verkligen älskar, är ett riktigt kakmonster och det kan nog alla som känner mig hålla med om. Mums! Speciellt till frukost

4. Jag trivdes inte i skolan under gymnasiet. Inte alls. Vet egentligen inte varför för klassen var ju trevlig och utbildningen bra. Men det var något som gjorde att jag aldrig riktigt trivdes. Kan inte sätta fingret på vad. Det var den jobbigaste skoltiden i mitt liv. Dock lyckades jag få bra betyg ändå och det känns bra :)

5. Jag älskar uppmärksamhet. Simple as that! Allt från att stå på scen och dansa till att bli uppmärksammad för att jag typ är fin i håret. Älskar verkligen uppmärksamhet. Behöver det. Dock finns det ett tillfälle då jag inte gillar att stå i centrum och det är under muntliga redovisningar i något tråkigt skolämne. De är typ det värsta jag vet.

6. Jag är väldigt mammig haha. Är nog den mammigaste 21åringen jag känner. Inte sådär så att det hindrat mig från att flytta hemifrån eller så men jag är väldigt mammig när mamma är här eller jag är hemma och vi pratar och smsar varje dag. Och jag har alltid varit extremt mammig. Ända sen jag var liten bebis =)

7. Jag har alltid klockan på höger arm. Fick nyligen höra att vänster tydligen är "rätt arm" att ha klocka på men jag har på höger och kommer alltid ha. Det är bekvämast tkr jag :)

8. Jag är en person som har svårt att släppa taget. Har svårt att släppa taget om människor som en gång betytt mycket för mig även om de betett sig illa eller liknande. Vet inte varför, men jag försöker jobba på det. Det gör mig bara ledsen i längden ändå, bara mig och ingen annan. Personerna bryr ju sig inte så vrf ska jag, egentligen? Det borde jag inte. Men det är sån jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar