.

.

söndag 25 januari 2015

I tried


Sitter och kollar på GG med en omgång tandblekning i munnen och ska sova när avsnittet är slut tänkte jag :) idag har varit en rätt seg dag och jag har faktiskt varit lite ledsen och nere hela dagen. Helt utan anledning om jag ska vara ärlig, men såna dagar har man väl ibland. Depp-dagar. 

Påtal om tandblekningen så undrar ni säkert hur det går. Och det går... Segt. Har hittills inte sett någon större skillnad men å andra sidan har jag använt det i typ fyra dagar och ska använda det i 14 dagar. Kanske inte är meningen att det ska vara någon större skillnad än? Jag vet inte, det enda jag vet är att mitt tålamod inte är det bästa så jag vill se resultat nununuuuu. Återkommer iaf med en ordentlig recension när det har gått 14 dagar och hela "behandlingen" är avslutad. Återstår att se ifall det är blir någon skillnad eller om hemmatandblekning bara är bullshit.

Jaja, se klart avsnittet var det. Imorgon när jag vaknar hoppas jag på en bättre dag, en trevligare dag och framförallt en gladare dag. Men morgondagen kommer nog, förhoppningsvis, bli grym. Varför berättar jag ju somsagt imorgon kväll.

Gör nog ett sista inlägg innan jag släcker sen. Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar