.

.

söndag 18 januari 2015


Har en hemskt jobbig dag med sjuklig värk i magen alltså, vet inte vart jag ska ta vägen. Det gör SÅ ont. Och jag som tkr jag är hyfsat smärttålig, men såna här dagar är helt förjävliga alltså. Ingenting är roligt och ingenting känns kul när man har så ont att ett skott i pannan hade känts skönt i jämförelse. Dessutom blir jag på sjukt dåligt humör, det är inte rättvist att behöva ha så ont alltså.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och sura. Är sur på allt & alla just nu så det blir nog bra.


Just nu. Håret är iaf frf platt så jag slipper sitta och greja med det, skolan förberedde jag mig också för igår så det enda jag behöver göra är att beställa böcker men det får bli imorgon när jag förhoppningsvis mår bättre. 

Känner mig lite söt med ett leende iaf. Fake it until u make it typ. Förutom hemma, här får jag vara SUR och ha ont. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar