.

.

tisdag 20 januari 2015


God kväll på er. påväg hem. Till en tom lägenhet, inte ens Lexi är hemma :( nä lägenheten ska nämligen fotograferas imorgon så stylisterna kommer på morgonen och då får inte Lexi vara hemma. Även om hon nog gärna hade varit med på kortet haha. Så hon är hemma hos sin gammelmormor eller med andra ord ozcars mormor. Eller blir det gammelfarmor eftersom han är kille? Hmm. Aja Anyway så känner jag lite separationsångest när min bebis inte är hemma men så får det väl vara :( jag vet ju med mig att mormorar brukar vara bra på att skämma bort en så Lexi kommer väl bli superbortskämd och inte vilja komma hem imorgon kväll haha.

Jaja. Det blev skola andra föreläsningen förut men den sög och halva klassen gick hem på rasten mitt i. Är det då man borde känna sig misslyckad som föreläsare? Eller känna att man föreläser om ett tråkigt ämne åtminstone? Stackaren :( stannade i skolan tiden ut iaf eftersom jag skulle mötaAmanda  vid halv tre. Så sen dess har vi fikat och varit i stan och sen följde jag henne till tåget och nu ska jag hem. Supermysigt! Ska hem och äta och vila nu, är trött. Hörs sen!


Nu i hissen. Japp jag är blöt och kall haha. Nya block har jag köpt också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar