.

.

fredag 30 januari 2015


Alltså vad händer....vandrade nyss upp till skolbyggnaden från vagnen. Och här vid Sahlgrenska är det en låååång backe man behöver gå upp till för att komma till skolan från medicinaregatans hållplats. Det är snö ute, snö som börjat smälta. Något jag inte hade i åtanke när jag tog på mig imorse = jag hade ett par nätta skor utan särskilt grov klack. Hur tror ni det slutade i den sjukt hela backen? Japp, BAMBI på hal is. Halkade runt som något fån innan jag slutligen fick grepp med skorna runt isen och lyckades ta mig upp för backen. Måste sett HEMSKT ut, alltså jag skrattade åt mig själv för detkändes så fult. 

Lyckades ta mig hyfsat helskinnad hit iaf. Nu föreläsning till 16.30 typ så får vi se om jag överlever resten av dagen.

 

En mocha från EH köpte jag mig idag. Förtjänade det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar