.

.

söndag 25 januari 2015


Sitter och försöker planera min vecka lite smått. Ser ut som att det blir skola varje dag denna vecka. Lite segt men hoppas föreläsningarna är bra så dom är värda att gå på. Sen har jag lite ärenden att checka av under veckan - har faktiskt skrivit en "to do list". Men den får vänta tills efter imorgon kväll, för tills dess kommer jag ha fullt upp. Varför får ni veta, ja imorgon kväll :) kan inte berätta just nu tyvärr.

Sovmorgon får jag imorgon iaf. Litegrann. Börjar 10. Slutar typ 16. Men föreläsning nr 2 ska jag inte gå på. Ingen idé, det är en föreläsare som jag verkligen inte klarar av att lyssna på, tyvärr. "hen" pratar tyst och otydligt och säger ingenting man inte  redan vet. Så jag och Sevgi tänkte lägga tiden efter lunch på att plugga istället. Känns mer värt!

"Vad långt hår du fått!!!" och "oj har ditt hår alltid varit sådär långt?" har jag fått höra säkert 30 gånger senaste veckan. Well, thanks. De är det jag strävar efter :) måste fortsätta i denna stilen, dvs platta håret typ en gång varannan månad eller så. För det är när jag inte plattar det som det växer. Synd bara att jag kommer behöva toppa det snart. Vill inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar