.

.

onsdag 28 januari 2015


Godmorgon från föreläsningssalen. Ska börja om 10 min och hittills är det bara jag och en till som kommit - känns som detta kommer bli en tooom föreläsning. En som många skippar. Men senare lektioner idag är obligatoriska så kände att jag lika gärna kunde vara med hela dagen. Gick upp samtidigt som Ozcar imorse, kändes som en nödvändighet för att ens komma iväg till skolan. Orkar egentligen inte vara här. Så hade jag gått upp senare utan att gå upp samtidigt som honom är risken stor att jag hade snoozat halva dagen och struntat i skolan. Och jag ville inte riskera det. Så därför sitter jag här. Jag och en till av typ 100 i klassen. Känns... Skumt. Läraren kom precis också. Hejade superglatt på mig. En såndär morgonpigg kvinna som säkert vaknar klockan fem varje dag av sig själv. Vem är annars så pigg och glad och hejar glatt strax före åtta på morgonen? Ingen. Åtminstone inte i skolan. Här blir det oftast ett slappt "m hej" och man kommer igång och blir trevlig fram mot lunch. Haha true story.

Nu ska jag äta sesamkakor. Dom ska ju vara  himla "nyttiga" kakor endast gjorda av frön och sockrade med honung. Men helt ärligt tror jag att det är bullshit för inga goda kakor är nyttiga :)



En semla nu hade suttit fint. Japp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar