.

.

måndag 19 januari 2015

Skolhäng


Introduktion hela dagen lång, ganska segt men skönt att slippa anstränga sig när man har ONT som jag har även idag.

Förhoppningsvis kan vi även sluta lite tidigare än 15.40, jag menar hur länge kan man orka hålla en kursintroduktion?

Sen efter skolan måste jag fixa mina ärenden samt VILA. Blir inget inköp av nya block idag inte, måste direkt hem efter skolan alltså. Förjävla ont. Tur att de flesta av mina ärenden går att utföra hemifrån - betala räkningar, strukturera upp mitt schema, fylla i autogiroblankett och beställa böcker. Är ensam hemma ända till sju eller åtta ikväll också så det är skönt. Blir mkt mer produktiv då och får saker gjort när det bara är jag och min lilla skrutt :)

Så himla snygga va 


Jättedålig bild men körde klänning idag. Ni får en "dagens" senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar