.

.

måndag 26 januari 2015

Såld lägenhet!


Done! Yep det var ett jäkla tryck på lägenheten, den lades ut på hemnet i fredags och nu, i skrivande stund är Ozcar och skriver kontrakt med en kvinna. Snacka om snabba puckar, hann inte ens ha visning utan kvinnan lämnade ett (bra) bud via telefon redan igår och ville ha en privat förhandsvisning idag innan kontraktsskrivning. Jamen självklart. Det är alltså det jag städat inför och det jag inte ville berätta om förrän idag. Ifall hon skulle ångrat sig liksom. Grattis Ozcar till försäljningen av lägenheten och grattis till mig som varit med på ett hörn (?). Som ni säkert förstår ska både jag och Ozcar flytta härifrån. Innan sista april då det är då kvinnan får tillträde. Och to be honest så har jag ingen aning om vart jag kommer att bo än efter april. Spännande, right?




Soffmys. Ska snart kolla lite GG. Förtjänar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar