.

.

söndag 8 februari 2015

50 frågor. spännande :)

1. Hur gammal är du? 21 år.
2. Hur gammal känner du dig? Oj det kan vara väldigt olika beroende på situationen.
3. Vad har du gjort i dag? Förberett inför morgondagens praktik, varit på Sahlgrenska och checkat in vart jag ska vara imorgon + duschat med min kisse :)
4. Vilken film såg du senast? Film har jag faktiskt ingen aning, ser nästan bara på serier.
5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Sommar såklart. Varmt, fina kläder, ledighet, sommarkänsla.
6. Är du besatt av någonting? Bra serier. Och olika ätbara grejer i perioder. Och my special someone såklart ;)
7. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? En svart soffa med teven framför mig, kissen på bröstet och datorn i knät. mys!
8. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? Jag hatar öl, jag skulle vilja bli kirurg om jag hade haft engagemang, betyg och intelligens och jag skulle lätt fettsuga mina lår om det var riskfritt.
9. När vaknade du i dag? Runt 8 första gången. sen vid 10, vid 11 och gick upp vid 12. hehe, the typical sunday.
10. Vilken är din favorithögtid? Julen utan tvekan. den är så sjukt mysig.
11. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara? Varm, mysig, rolig och innehålla shopping, någon rolig upplevelse och kanske en rolig fest på kvällen? Med bra människor, såklart. Smärtfri också.
12. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Något varmt land vid en strand.
13. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Oj det var en svår fråga. kan inte komma på någon plats på rak arm faktiskt.
14. Hur vill du tillbringa din pension? Jag vill vara frisk, rik och åka på lyxkryssningar med min snygga man runt karibien ;) haha
15. Vad lyssnar du på just nu? Tevens pratande
16. Har du någon gång brutit ett ben? Spricka i tån om det räknas.
17. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Kaffe, mjölk, cola, mediciner, quorn.
18. Vad är du på för humör just nu? Lite trött men annars är det väl inget fel på mitt humör just för tillfället haha.
19. Vilka världsdelar har du varit i? Europa, Asien, Afrika, Nordamerika, Sydamerika.
20. Snarkar du? Oftast inte men jag pratar mycket i sömnen.
21. Vilka yrken har du provat på? Ett par tråkiga skitjobb rentutsagt.
22. Hur går du helst klädd? Beror på väder, årstid, humör och planer :)
23. Vilket stjärntecken är du född i? Våg
24. Vilket är ditt favoritgodis? Sura godisar med colasmak. och choklad.
25. Vad sa du senast? "men lilla hjärtat vad gör du?" till Lexi när hon började sniffa på min tröja haha.
26. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Har alltid tyckt att svenska varit ett roligt ämne,
27. Vilken är din favoritaffär? Oj... jag vet inte. men jag älskar att gå runt i fina exklusiva affärer med svindyra saker haha.
28. Vad har du i dina fickor? Ingenting tror jag.
29. Vad köpte du senast? Massor av plagg från Nelly igår.
30. Hur många gånger har du flyttat? Massor av gånger, orkar inte räkna haha.
31. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Mat, dryck, sällskap.
32. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Extreeeem kväll- och nattmänniska.
33. Senaste filmen du såg på bio? åååh kommer inte ihåg namnet, "gone girl" eller något. sjukt bra!
34. Har du blivit sydd någon gång? Ja, dom syr ju när man opererats.
35. Vad åt du till frukost? Kaffe haha.
36. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var 11 år, gick i mellanstadiet. kommer inte riktigt ihåg men jag red och tränade gymnastik var och varannan dag.
37. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Mamma, hon bokade en resa:)
38. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På golvet bredvid sängen.
39. Vad var det sista du åt? Stek och potatis från igår.
40. Är du blyg? Definitivt. Har dock blivit mindre blyg sen jag började på universitetet.
41. Vad heter du i andra namn? Rachel. haha
42. Har du varit med om en bilolycka? Krockat med ett rådjur typ men inget allvarligt.
43. Vilken är den roligaste träningsformen? gymnastik och ridning, ingen tvekan.
44. Har du några husdjur? Ja min älskade mjau <3
45. Vill du gifta dig? Ja såklart.
46. Var växte dina föräldrar upp? haha vem bryr sig? olika delar av världen kan man väl säga :)
47. Har du någon gång ringt polisen? Nej jag tror inte det.
48. Har du svenskt ursprung? Ja på mammas sida :)
49. Har du, eller har haft, något smeknamn? Haha ja en hel del. Lenny bland annat. även G.
50. Vilka är dina största svagheter? Att jag bryr mig föööör mkt om folk som inte förtjänar det vilket oftast sårar mig själv i slutändan, och att jag kan bli sjukt sur för onödiga saker + att jag låter saker påverka mig för mkt negativt.










en Lisa med vinterjacka och luva. söt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar