.

.

tisdag 10 februari 2015

Läggdags för nurse Lisa


Sådärja, nu var det läggdags för min del. Ligger redan i sängen och det enda jag ska göra när jag bloggat klart är att ställa mina klockor och sen är jag redo att sova. Är sjukt trött, vilket man alltid blir första dagen/dagarna på ett nytt praktik- eller jobbställe. Eller jag blir det åtminstone, det blir så mycket nytt på en och samma gång liksom. Så det ska bli skönt att sova nu :) 

Sorry för lite tråkiga blogginlägg men det blir ju lätt så nu i början när jag praktiserar. När jag kommit in i det lite mer kan jag blogga på lunchen och så men just nu vill jag bara ta det lugnt när det väl är rast haha :) men vi hörs imorgon innan jag åker iväg iaf. Gonatt & puss på er <3

Passande bild. Dock är denna bild från förra veckan i skolan när vi skulle sätta dropp i en CVK. Spännande :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar