.

.

tisdag 10 februari 2015


Hemkommen för ett bra stund sen och har sen dess gjort matlåda till imorgon och ätit lite risifrutti. Hinner inte skriva så mkt mer idag tyvärr då jag börjar kvart i sju imorgon. Måste ta vagnen typ sex så måste upp vid fem. Vilket innebär att jag borde sova typ NU. Imorgpn jobbar jag dagspass som ni säkert förstod - 06.45-16.00. Så imorgon eftermiddag/kväll ska jag ta igen för allt missat bloggande från idag och igår. Finns liksom ingen tid att blogga när jag praktiserar på kvällen. Det är hem och sova direkt liksom. Men aa, ska ta igen det imorgon och även på torsdag för då är jag LEDIG. Skönt. Även om det är superkul på avdelningen så är det alltid skönt med lite ledigt. Så är det bara :)

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, så jag åtminstone får liiiite sömn innan klockan ringer vid fem. Nattinatti.

Får bli en bild på mig och Sevgi. Har inte tagit några nya på senare så. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar